Controlu di qualità

U cuntrollu di qualità hè u prucessu destinatu à assicurà chì a qualità di u produttu o u serviziu realizatu aderisce à un settore definitu di criteri o risponde à i requisiti di u cliente.Per mezu di u prucessu di cuntrollu di qualità, a qualità di u produttu serà mantinuta, è i difetti di fabricazione seranu esaminati è raffinati.U prucessu di cuntrollu di qualità hè divisu in trè prucessi separati, chì sò IQC (cuntrollu di qualità in entrata), IPQC (cuntrollu di qualità in u prucessu) è OQC (cuntrollu di qualità in uscita).

I prudutti di Sightes Technology anu ottinutu l'eccellenza qualitativa attraversu anni di ricerca è sperimentazione, trasfurmendu materie prime scelte cù i prucessi di fabricazione più muderni dispunibili oghje, producendu cavi chì superanu e norme o standard applicabili.A qualità di i prudutti hè sempre stata a nostra priorità di a cumpagnia, chì hè ricunnisciuta naziunale è internaziunale da e numerose appruvazioni ottenute durante l'anni.

I nostri risorsi tecnichi è gestionali sò in permanenza à u prugressu tecnulugicu, per guarantiscenu una pruduzzione magra è puntuale, stanu davanti à a dumanda di u mercatu sempre cambiante, cun una attenzione particulare à l'innuvazioni di i prudutti.

Sightes Technology hà un sistema di teste è misurazione avanzatu da u materiale chì vene à u pruduttu finali speditu, seguitemu cumplettamente e procedure ISO-9001 QC cù i rapporti di ispezione dettagliati.In seguitu à e linee guida ISO 9000, u disignu è a prova di prototipi sò attentamente monitorati è registrati.I software di punta sò usati in u disignu meccanicu è u disignu è per evità di cumprumissu l'affidabilità di un pruduttu determinatu per i difetti in u so disignu.

Per u migliuramentu cuntinuu, standardizà è aghjurnà in permanenza ogni singola attività in modu chì ognunu sapi ciò chì fà è cumu fà per assicurà l'efficacità di u sistema di gestione è per assicurà chì a pulitica di qualità hè cumunicata, capita è sottumessa à periodiche. audits.

Infine, ma micca menu impurtante, hè impurtante selezziunà è monitorà i contractors è i fornitori chì sò capaci di assicurà servizii in cunfurmità cù i nostri standard.

Sightes Technology hà l'ugettivi quì sottu:

● migliurà l'imaghjini di l'impresa è di e merchenzie;

● monitorà a satisfaczione di a dumanda;

● rializà l'impegnu cù i clienti;

● aumentu cuntinuu di a competitività di i prudutti nantu à i mercati internaziunali;

● dà assistenza à i clienti per evitari è riduce eventuali difficultà.

U ghjovanu tecnicu electricista introduce u cable elettricu in a pinza di l'interruttore magnetotermicu cù una pinza insulata

Tempu di Postu: 01-Nov-2022